Webshopservice

Heb je een klacht, vraag of opmerking over een van onze boeken, een bestelling of deze site? Vul dan onderstaand formulier in. Sommige vragen zijn wellicht beantwoord bij de Veelgestelde vragen. Staat je vraag daar niet bij, dan kun je via het onderstaande contactformulier een bericht sturen naar de HarperCollins - Harlequin Webshopservice. Uiterlijk binnen vijf werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Je krijgt een kopie van je bericht op het opgegeven e-mailadres. Ben je journalist(e) en wil je meer weten over ons of onze boeken, klik dan hier.

Voor vragen over je abonnement kun je terecht bij onze Abonneeservice.

 Ben je al klant van onze webshop met een account? Als je ingelogd bent, worden je klantgegevens in dit formulier automatisch voor je ingevuld. Inloggen kun je hier.

Je persoonlijke informatie

  • velden met een * zijn verplicht

Je klacht, vraag of opmerking


  • Heb je een vraag over een bestelling?
    Vul dan hier je bestelnummer - te vinden in de bestelbevestiging en in je account..

    velden met een * zijn verplicht

* Verplichte velden

 

Telefoon

De HarperCollins - Harlequin Webshopservice is ook telefonisch bereikbaar, van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 uur en 17.00 uur.

Vanuit Nederland 0348 - 47 80 19 (tegen normaal tarief)
Vanuit een ander land: 0031 - 348 - 47 80 19 (tegen normaal internationaal tarief)

 



Correspondentieadres

HarperCollins - Harlequin Webshopservice
Antwoordnummer 2606
3400 XD Montfoort

webshop@harpercollins.nl